مالک این جایگاه را ببین، کل صفات مسجد النبی کوهسنگی مشهد و صفات و افعال سالک را در روشنایی و صفات و افعال وی ببین و این جای و رده بی سکو در حقایق الهی و دانش الهی برای آدم وجود ندارد» (به عبارتی: 153). .
پرنور میباشد که از جایگاه حق به معنی جمعی آن، به معنای نگاه به کثرت کیفیات در صفات و اسماء و ذات و رجوع به وحدت ذات و ماهیت و حقیقت میباشد که برگزیدگان آنهاست. درجات وحدت ذات و معادل با اسم خداوند در گزینش یا این که مقصد دوم، اولین در انتخاب نخستین میباشد.
بر پایه ی سازماندهی نظام معاش در قیاس بازرسی طبیعت و معنویت، آنچه آدم نمی تواند به آن دست یابد و فقط تحت عنوان بالاترین بها، تحت عنوان معبود و بها معبود شناخته میگردد. ولى بعداز شرط ذاتى كه عبارت میباشد از فقید اختيار اولیه و بعد از آن خيار ثانويه، معناى كامل محصور و به معناى دقيق تعريف مى خواهد شد; بدین آدرس مسجد النبی کوهسنگی مشهد ترتیب با مجاورت شدن بدین عوالم محصور، عالم های متناهی را از زاویه ای محصور ترساندن نمی نماید. چون حتی اولین تعین به معنای تجلی و تصور غیرمنتظره از خصوصیت وحدت حقیقی وواقعی وجود ندارد، چون قدر مطلق از پیشین آشکار نشده میباشد. (ابن فناری، 25:1374) پس متن حقیقی و واقعی مانند صحبت نخستین عزم پروردگار و وحدت غیر معمول آن میباشد.
نگاه عرفان اسلامی به آئین را خلاصه نمایید
با تبیین تمجید و ماهیت منطقههای سهگانه آیین از منظر عرفان اسلامی، راهی ساخت و ثابت میگردد که گنجایش ساختاری جهانی آئین، فقهی با نامونشان چندلایه و پاسخگویی به هر مخاطبی را آماده نماید. خویش مدعا جامعیت و نوعی کفایت میباشد که اشکال متفاوت اخلاق و رفتار وجود دارااست چون قشربندی دانش که به قشربندی اشخاص متدین می انجامد دقیقاً به معنای بضاعت پوشش اشخاص متعدد میباشد. اين نكته با تفكر در كيفيت «سطح حق» تبيين مي خواهد شد، زيرا همانگونه كه گفته شد، دين با دقت به اين لايه دين، سطح معارف ذهني و شرايع عملي را رها كرده و جناح وجودي مي گيرد و شهود مي بخشد.
مؤمن حقیقی کسی میباشد که به واقعیت مطلق رزرو مسجد النبی کوهسنگی مشهد دقت نماید و از قید و قیود ظاهری خویش رها خواهد شد رزرو مسجد غدیر باباعلی پند مشهد و صفات الهی را به طور کشف گردیده و مشخص اخذ نماید و زیرا صفات حق بسیار و نامحدود میباشد بر ذمه اوست. اشخاص بی شماری دراین نظم آیین، برای هر تصمیم انسانی که آنان را از خویش رها می نماید، تصمیم صحت تعیین میشود و تصمیم انسانی آنان در پیشگاه معبود نهفته میماند، مانند آب شدن یخ ها هنگام طلوع خورشید.
پرنور شدن بندگی عبد به وسیله رهبری حق سبب میگردد که حقی که در اولِ قوس روبه پایین نمایان میباشد و در میانه جهت سازند غیر قابل درک میباشد مجدد نمایان خواهد شد.برگشت در انتهای قوس رفتن. بالا و چرخش . شکل عبد حیران می گردد، در سمت راست، شنوایی و بصیرت و پاهای عبد گشوده میشود و عبد در پرتو حق قرار میگیرد.
آنچه به ذات و فطرت و فعل عبد رنگ حق میدهد تصور وحدت حقیقی و واقعی حق میباشد که غیر از واقعیت را فانی میداند و آنچه را که اصولاً فطرت و فعل میباشد جاری ساختن میدهد. تحت عنوان پیامبران شماره تلفن مسجد النبی کوهسنگی مشهد حق که در کنار این وحدت و تنوع و
مالک این جایگاه را ببین، کل صفات مسجد النبی کوهسنگی مشهد و صفات و افعال سالک را در روشنایی و صفات و افعال وی ببین و این جای و رده بی سکو در حقایق الهی و دانش الهی برای آدم وجود ندارد» (به عبارتی: 153). .
پرنور میباشد که از جایگاه حق به معنی جمعی آن، به معنای نگاه به کثرت کیفیات در صفات و اسماء و ذات و رجوع به وحدت ذات و ماهیت و حقیقت میباشد که برگزیدگان آنهاست. درجات وحدت ذات و معادل با اسم خداوند در گزینش یا این که مقصد دوم، اولین در انتخاب نخستین میباشد.
بر پایه ی سازماندهی نظام معاش در قیاس بازرسی طبیعت و معنویت، آنچه آدم نمی تواند به آن دست یابد و فقط تحت عنوان بالاترین بها، تحت عنوان معبود و بها معبود شناخته میگردد. ولى بعداز شرط ذاتى كه عبارت میباشد از فقید اختيار اولیه و بعد از آن خيار ثانويه، معناى كامل محصور و به معناى دقيق تعريف مى خواهد شد; بدین آدرس مسجد النبی کوهسنگی مشهد ترتیب با مجاورت شدن بدین عوالم محصور، عالم های متناهی را از زاویه ای محصور ترساندن نمی نماید. چون حتی اولین تعین به معنای تجلی و تصور غیرمنتظره از خصوصیت وحدت حقیقی وواقعی وجود ندارد، چون قدر مطلق از پیشین آشکار نشده میباشد. (ابن فناری، 25:1374) پس متن حقیقی و واقعی مانند صحبت نخستین عزم پروردگار و وحدت غیر معمول آن میباشد.
نگاه عرفان اسلامی به آئین را خلاصه نمایید
با تبیین تمجید و ماهیت منطقههای سهگانه آیین از منظر عرفان اسلامی، راهی ساخت و ثابت میگردد که گنجایش ساختاری جهانی آئین، فقهی با نامونشان چندلایه و پاسخگویی به هر مخاطبی را آماده نماید. خویش مدعا جامعیت و نوعی کفایت میباشد که اشکال متفاوت اخلاق و رفتار وجود دارااست چون قشربندی دانش که به قشربندی اشخاص متدین می انجامد دقیقاً به معنای بضاعت پوشش اشخاص متعدد میباشد. اين نكته با تفكر در كيفيت «سطح حق» تبيين مي خواهد شد، زيرا همانگونه كه گفته شد، دين با دقت به اين لايه دين، سطح معارف ذهني و شرايع عملي را رها كرده و جناح وجودي مي گيرد و شهود مي بخشد.
مؤمن حقیقی کسی میباشد که به واقعیت مطلق رزرو مسجد النبی کوهسنگی مشهد دقت نماید و از قید و قیود ظاهری خویش رها خواهد شد رزرو مسجد غدیر باباعلی پند مشهد و صفات الهی را به طور کشف گردیده و مشخص اخذ نماید و زیرا صفات حق بسیار و نامحدود میباشد بر ذمه اوست. اشخاص بی شماری دراین نظم آیین، برای هر تصمیم انسانی که آنان را از خویش رها می نماید، تصمیم صحت تعیین میشود و تصمیم انسانی آنان در پیشگاه معبود نهفته میماند، مانند آب شدن یخ ها هنگام طلوع خورشید.
پرنور شدن بندگی عبد به وسیله رهبری حق سبب میگردد که حقی که در اولِ قوس روبه پایین نمایان میباشد و در میانه جهت سازند غیر قابل درک میباشد مجدد نمایان خواهد شد.برگشت در انتهای قوس رفتن. بالا و چرخش . شکل عبد حیران می گردد، در سمت راست، شنوایی و بصیرت و پاهای عبد گشوده میشود و عبد در پرتو حق قرار میگیرد.
آنچه به ذات و فطرت و فعل عبد رنگ حق میدهد تصور وحدت حقیقی و واقعی حق میباشد که غیر از واقعیت را فانی میداند و آنچه را که اصولاً فطرت و فعل میباشد جاری ساختن میدهد. تحت عنوان پیامبران شماره تلفن مسجد النبی کوهسنگی مشهد حق که در کنار این وحدت و تنوع و